Η Ιδανική Φωτογραφία Αγγελίας

Οπότε έχεις λοιπόν ένα διαμέρισμα που θες να το νοικιάσεις, ένα κελεπούρι, ένα διαμάντι, ρετιρέ 6ου, διαμπερές, δεκαετίας, άριστη κατάσταση, αποκλειστική χρήση ταράτσας, 110 τετραγωνικά, πολύ φωτεινό, και με θέα, ω η θέα, από τον έκτο όροφο μιλάμε, θέα μέχρι εκεί που φτάνει το μάτι, και με δάσος από κάτω. Έχεις αυτό το ακίνητο. Θες να το νοικιάσεις, επαναλαμβάνει το σπιτόσκυλο. Και βάζεις αγγελία. Και στην αγγελία αυτή προσθέτεις μια φωτογραφία. Μία. Όχι δέκα, ούτε δύο. Μία.

Αυτήν:

theview

Πόσο μίνιμαλ και λιτή προσέγγιση! Πόσο αφαιρετική. Χωρίς βυλγκέρ κομπασμούς και προφανείς ευρυγώνιες λήψεις δωματίων και παραθύρων με δέντρα στο φόντο.
Κάτι αναπάντεχο.
Μια έκπληξη.
Κάτι out of the box.
Γιατί σοβαρά τώρα, ψάχνεις σπίτι, έχεις δει τόσα και τόσα, τι να το κάνεις να σου δείξει ο άλλος άλλο ένα υπνοδωμάτιο, άλλο ένα αλουμινένιο κούφωμα; Μετά το εκατοστό λίστινγκ δε στομώνεις κάποτε απ' το πλακάκι κουζίνας, από τα κουρασμένα έπιπλα, τα χάσκοντα τζάκια; Δεν θες κάτι φρέσκο, μια δόση σουρρεαλισμού;
Να ένα θυροτηλέφωνο.

Hat tip στον σπιτοσκυλοφάν Οδυσσέα που το 'στειλε.

Θυμήσου: Ένας κόσμος Fail.
Και ειδικότερα: Μια παρόμοια, μονοφωτογραφική αγγελία.

Διαφήμιση 300×250 Google