Το σπιτόσκυλο

Ξέρει τα πάντα για το σπίτι σου

Αξίζει Τα Λεφτά Του ΙΙΙ: Εξοχικό Στη Τζιά

Φεβρουαρίου 5th, 2009 · 29 Σχόλια

Όπως επισήμανε ο yiannis/pefki, οι NYT δείχνουν ένα θαυμάσιο εξοχικό στη Τζιά, το οποίο πωλείται. Τώρα, ξέρεις πως ένα από τα σημαντικότερα θύματα της ύφεσης είναι οι εξοχικές κατοικίες, καθώς άντε πες στον άλλονα να επενδύσει τα λεφτά του για να αγοράσει δεύτερο (ή τρίτο) σπίτι μέσα στον κακό χαμό. Οπότε πόσο να κάνει αυτό εδώ; Μπες μέσα για να δεις φωτογραφίες, στοιχεία και την τιμή που ζητάει. Και μετά απάντα: Αξίζει τα λεφτά του;

Το σπίτι βρίσκεται σε  μια πλαγιά 15 λεπτά από τη θάλασσα, σε οικόπεδο 2,5 στρεμμάτων. Είναι 238 τετραγωνικά.

Έχει ομολογουμένως επική θέα, ατέλειωτα ωραία ξύλινα decks και μια infinity pool που κοιτά στο υπερπέραν, πράγματα σημαντικά. Έχει και κάτι πιθάρια. Το σπιτόσκυλο δεν πολυσυμπαθεί τα πιθάρια.

Το σπίτι είναι όλο πέτρα μέσα-έξω (σε μερικά δωμάτια ασβεστωμένη, αλλού γυμνή), έχει και κάμποσο ξύλο εδώ κι εκεί, ενώ τα έπιπλα είναι όλα αντίκες και περιλαμβάνονται στην τιμή. Το όλον βγάζει μια χωριατιά που πάει κόντρα στην ινφίνιτι πουλ και τα ξύλινα ντεξ, αλλά νταξ, ο Έλληνας το αγαπάει το χωριάτικο, του είναι οικείο. Δεν’ κακό.

Το σπίτι κερδίζει βαθμούς παλαβομάρας με την ύπαρξη μιας πέτρινης εκκλησίας μές το κτήμα. Αντί να φτιάξει ένα γκεστ χάουζ να μένει η πεθερά, ο ιδιοκτήτης πήγε κι έφτιαξε ένα εκκλησάκι, ποιος ξέρει γιατί. Το σπιτόσκυλο δεν τα εγκρίνει αυτά τα πράγματα, τα θεωρεί ματαιόδοξα.

Τέλος πάντων, για να μην έχεις κι αγωνία, το σπιτόσκυλο έχει να σου πει πως το σπίτι αυτό κοστίζει (τα νταν) 880.000 ευρώ. Δηλαδή 3700 ανά τετραγωνικό. Μπορείς να δεις περισσότερες πληροφορίες (και να το ψωνίσεις) εδώ, αλλά πρώτα γράψε από κάτω: Τα αξίζει τα λεφτά του;

Ακόμα θυμήσου αν αξίζουν τα λεφτά τους: Βίλα στην Ανάβυσσο, βίλα και στη Βούλα.

Και περισσότερη Τζιά.

Tags: architecture · design · hot or not · real estate · σκυλοσπιταρόνες · σπέσιαλ


29 responses so far ↓

  • 1 scarlett // Φεβ 5, 2009 at 09:49

    Σπιτόσκυλο, εσύ μπορεί να θεωρείς σημαντικό πράγμα τις διακοπές με την πεθερά σου, αλλά άλλοι θεωρούν σημαντικό να έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν στο εξοχικό των ονείρων τους μία βάπτιση, ένα γάμο, κ.ο.κ., κάτι τέλος πάντων που θα τους μείνει αξέχαστο, οπότε κακώς παραξενεύτηκες τόσο πολύ. Κατά δεύτερον, το χωριάτικο στυλ ταιριάζει τέλεια με την αρχιτεκτονική του κτίσματος, εξ ου και τα πιθάρια στον εξωτερικό χώρο, που σε ενόχλησαν, εάν προσέξεις δε ξεφεύγει από το χοντροκομμένο ρουστίκ, αλλά έχει πολύ προσεγμένες λεπτόμέρειες π.χ. αμπαζούρ, πινακωτή, ζωγραφιστό κρεβάτι, κ.ο.κ. Η πισίνα και τα decks πλέον εντάσσονται στα δομικά χαρακτηριστικά ενός σπιτιού, χωρίς να δεσμεύουν το στυλ του. Αλίμονο, πριν πενήντα χρόνια κανένα σπίτι δεν είχε πισίνα, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι όποιος κάνει ανά τον κόσμο πισίνα (σε αγγλικό κάστρο, στη μεξικάνικη έρημο ή στο Τόκυο) υποχρεώνεται να ακολουθεί τη minimal γραμμή. Εν κατακλείδει, το σπίτι αξίζει τα λεφτά του, με μία μιρκή επιφύλαξη για τους χώρους που δεν βλέπουμε και θεωρούμε ανάλογους.

  • 2 ευα // Φεβ 5, 2009 at 10:36

    No, No, No. δεν της αρέσει της rdekko. Δεν έχω πρόβλημα με τα πιθάρια, τη πισίνα και τα υπόλοιπα ρουστίκ, αλλά υπάρχει ένα γεμάτο cottage περιεχόμενο δωμάτιο με εμφανές μπετόν στις οροφές και αυτό καθόλου δε μου πάει. Λατρεύω το εμφανές μπετόν, ειδικά αυτό που φαίνεται από το ξυλότυπο κατευθείαν-χωρίς επέμβαση- αλλα τόση πέτρα και μπετόν θα ήταν τέλειο με τετράγωνα παράθυρα, πιο αρχιτεκτονικές, λιτές γραμμές και καθαρότητα όγκων. Δείτε «εξοχικό στην Ανάβυσσο» και σπίτι του Μόραλη χτισμένο απο τον Αρη Κωνσταντινίδη. Δηλαδή το θέαμ δεν είναι να αξίζει τα λεφτά του, το θέμα είναι τι ποιοτικές απαιτήσεις έχεις αν διαθέσεις αυτό το ποσό.

  • 3 Evan // Φεβ 5, 2009 at 11:02

    OXI

  • 4 scarlett // Φεβ 5, 2009 at 12:28

    Εύα, είσαι εκτός θέματος. Ακόμη κι ο τίτλος του άρθρου ρωτά εάν αξίζει τα λεφτά του κι όχι ποιο είναι το δικό σου ιδανικό σπίτι, το οποίο άλλωστε αφενός εμάς τι μας νοιάζει, αφετέρου το είδαμε σε προηγούμενο post κι ο καθένας έβγαλε τα συμπεράσματά του. Άρα, επικεντρώνεσαι πού είναι κτισμένο (Τζιά, το πιο κοντινό νησί του Αγαίου στην Αθήνα), εάν έχει θέα, εάν έχει μεγάλο οικόπεδο, εάν έχει μεγάλη κτισμένη επιφάνεια (που όλα τα έχει), εάν είναι αισθητικά άρτιο γι’ αυτό που ήδη είναι κι όχι για το τι θα μπορούσε να είναι. Θα μπορούσε να είναι χιλιάδες πράγματα. Το ποσό, λοιπόν, των 880.000 για αυτά τα χαρακτηριστικά σε νησί είναι εύλογο, προς απόδειξη τσεκάρεται τα λοιπά εξοχικά, που προτείνει το site του ιδίου μεσίτη.

  • 5 polina_g // Φεβ 5, 2009 at 13:33

    αν και κινδυνεύω να χαρακτηριστώ και εγώ εκτός θέματος, θέλω να ρωτήσω την αγαπητή scarlett? είσαι λίγο τσιτωμένη ή μου φαίνεται?

  • 6 scarlett // Φεβ 5, 2009 at 13:57

    isos tsitomeni,Isos akrivologos,isos kakogousti,pantos ohi asxeti me real estate!

  • 7 Αθηνά // Φεβ 5, 2009 at 14:01

    Μήπως το πουλάει η scarlett το σπίτι??εεεε?

  • 8 Despinak // Φεβ 5, 2009 at 15:49

    Όταν ένα απλό διαμέρισμα μέσα στην πόλη πωλείται μεχρι και 350.000, δεν μπορεις να πεις ότι αυτό εδώ δεν αξίζει τα λεφτά του.
    Ίσως λίγο πιο χαμηλά θα μπορούσε.

  • 9 jj // Φεβ 5, 2009 at 16:16

    Το σπιτι ειναι αρκετα ωραιο αλλα οχι για τοσα χρηματα. 3700€/τμ ειναι παρα πολλα. Ακομη και εαν εχει κτιστει επι ενος μεγαλου οικοπεδου,τα λεφτα ειναι παρα πολλα. Παντως για να εξαγει καποιος σωστα συμπερασματα θα πρεπει να κανει μια απλη προσθεση,ητοι κοστος κατασκευης/τμ(εδω 800€/τμ) + κοστος οικοπεδου ανηγμενο στα τμ του σπιτιου + κερδος ιδιοκτητη = 3700€/τμ. Αν το κερδος υπερβαινει τα 500€/τμ τοτε μιλαμε για αδικαιολογητες υπεραξιες και υπερτιμημενα οικηματα και περιοχες.

  • 10 yiannis/pefki // Φεβ 5, 2009 at 16:33

    Gia emena einai iperektimimeno. Simfwno i thea einai iperoxh…alla to spiti den mou polikathete kala…einai i diakosmisi? einai i plaka apo beton pou fenete??
    Nomizw pws i pisina kai ta exwterika deck ftiahtikan argotera apo to ipoloipo spiti, (pithanon meta apo ipodixi tou mesith…gia na anevei katakorifa i timh…) gia afto kai einai ligo (ews poli) eteroklita apo to ipoloipo spiti. Me (-280,000 euro) arxizoume kai to sizitame…. :-)

  • 11 kg // Φεβ 5, 2009 at 17:17

    μήπως το εκκλησάκι ήταν απαραίτητο για να βγει η άδεια για να κτιστεί το οικόπεδο; σαν κάτι αναψυκτήρια; λέω εγώ, τώρα.
    και όχι δεν αξίζει τα λεφτά του, γιατί πρέπει να συνυπολογιστεί και το κόστος ξεφορτώματος της επίπλωσης. πολύ «δόμνα σαμίου» στιλ, αν και λατρεύω την ίδια την δόμνα.

  • 12 Athena // Φεβ 5, 2009 at 18:37

    Πολυ μπετον, πολυ ρουστικ, ασε πια το εκκλησακι. Τι ιδεα κι’ αυτη!!! Μ’αρεσει πολυ η πισινα και τα ξυλινα decks. Αλλα ο γυμνος βραχος τριγυρω μου προκαλει μια καταθλιψη.
    ΟΧΙ λοιπον, ειναι πολυ ακριβο. Βεβαια εχω δει και χειροτερα στην Ελλαδα, πουλιουνται κατι ερειπια πετρινα σε κατι απιστευτες τιμές.

  • 13 yiannis/pefki // Φεβ 5, 2009 at 20:51

    kg@ poli domna samiou style…. :-) Korifaio….poli kalo LOL

  • 14 Soula // Φεβ 6, 2009 at 09:34

    Συμφωνω απολυτα με οσα εχει πει η Scarlett.

  • 15 ευα // Φεβ 6, 2009 at 15:52

    Να διορθώσω λοιπόν την παρανόηση εκ μέρους της Scarlett, γιατί μεσίτης δεν είμαι, Πολ. Μηχανικός είμαι και δικαιούμαι να έχω σοβαρή άποψη. Δε μιλάω λόγω προσωπικού μου γούστου, αλλά με 880,00 γίνονται παπάδες κι αυτό μόνο εκκλησία έχει προς το παρών. Αν λοιπόν αποφασίσει κάποιος να διαθέσει αυτό το ποσό, πρέπει και δικαιούται να έχει κάποιες περαιτέρω αισθητικές απαιτήσεις, τώρα περί ορέξεως, προσωπικού γούστου και εμπορίου ουδέν κουβέντα. Οι αισθητικές απαιτήσεις δεν αναφέρονται στο προσωπικό γούστο του επενδυτή, αναφέρονται στην άρτια αρχιτεκτονική που δίνει στο κτίσμα υψηλότερη αξία στη διάρκεια. Θέλω να πω πως τι ζητάει ο κάθε πωλητής με το τι αξίζει πραγματικά το ακίνητο είναι άσχετο και στο real estate το βλέπουμε συχνά πυκνά κοιτώντας αγγελίες.

  • 16 Πάνος // Φεβ 6, 2009 at 17:41

    238τμ σε 2500τμ;; Με το εκκλησάκι;; Εντός ή εκτός σχεδίου;; Πόσο πετρόχτιστο είναι ακριβώς; Μαζί με τα έπιπλα;; Το κρεβάτι δε βλέπω να μεταφέρεται…Το τέταρτο από τη θάλασσα είναι με το αυτοκίνητο, ε;; Υπάρχει πιθανότητα να ζητάει και «αέρα» αφού θα το διαθέτω και για γάμους-βαπτήσεις-εκδηλώσεις;; Μήπως έχετε κάτι άλλο να μου δείξετε στα 300.000.000 δρχ ;;

  • 17 kg // Φεβ 7, 2009 at 09:18

    ξανασχολιάζω και λέω ότι όλες οι γνώμες είναι σεβαστές, αλλά βαρύνουν περισσότερο αυτών που είναι στον χώρο επαγγελματικά. βρίσκω λοιπόν την άποψη της εύας τεκμηριωμένη, κυρίως επειδή βασίζεται σε ένα σύνολο γνώσεων κι όχι σε μια άλφα αισθητική. και έχει και πολύ ωραίο σαϊτ (όχι βέβαια ΤΟΟΟΟΟΣΟ καλό σαν του σπιτόσκυλου).

  • 18 ΜΙΜΙΚΑ // Φεβ 7, 2009 at 10:10

    Έχω την εντύπωση ότι αν καθόσασταν σε ένα δωμάτιο και συζητούσατε για το θέμα τα μαλλιά των γυναικών θα ήταν στο πάτωμα και τα μάτια των ανδρών μαυρισμένα . Πείτε ρε παιδιά αυτό θέλετε και πιστεύετε , δικαιολογήστε το κιόλας και αφήστε τους άλλους να σχηματίσουν άποψη , μην κρίνετε , αν είστε μάγκες και μπορείτε να το κάνετε , να το κάνετε κατά μέτωπο , όχι στην ασφάλεια της ανωνυμίας και του internet. Ευα φυσικά και δικαιούσαι να έχεις σοβαρή άποψη στο θέμα αλλά και η γνώμη των άλλων μην ξεχνάς σοβαρή είναι άσχετο εάν είναι η όχι πολ μηχανικοί . Τελικά πολύ σοφός ένας φίλος μου που λέει ότι ξεκινάμε μια συζήτηση λέει καθένας τη γνώμη του και τέλος γιατί αλλιώς θα μαλώσουμε . Α ! και η γνώμη μου σαν μια απλή εργασιομανή ιδιωτική υπαλλήλου των 800 ευρώ χωρίς γούστο ενδεχόμενος , μου αρέσει , θα τολμούσα να πω ότι είναι στο στυλ μου , χωρίς την εκκλησία εννοείτε , δεν είμαι τόσο θεούσα , και κάνα δεντράκι παραπάνω ίσως , όσο για αν αξίζει τα λεφτά του ας το αφήσουμε στους ειδικούς Ε!

  • 19 Soula // Φεβ 7, 2009 at 15:42

    Δενδρακι παραπανω δεν μπορει να εχει,διοτι ειναι στην Τζια και τα δενδρακια θα αλλοιωσουν το περιβαλλον.

  • 20 nik // Φεβ 10, 2009 at 12:17

    To spiti auto to eida prosfata na pwleitai 660,000 an den kanw lathos. H timi tou einai logiki kai se sxesi me to nisi, ti perioxi, ta tetragwnika klp klp
    H erwtisi einai an aksizei ta lefta tou gi’auto pou einai ekei pou einai. Sxolia tupou an eixa tosa tha epairna 10 tonous portokalia einai gia mena entelws akura… ki egw mporei na epairna ena 5 kabino istioploiko na gurnaw olo to aigaio alla einai asxeto

  • 21 ευα // Φεβ 10, 2009 at 12:49

    Συμφωνώ με τη Μιμίκα. Την αναφορά στο επάγγελμα δεν την έκανα για να «βαρύνω» την άποψη μου με παραπάνω σημασία, αλλά για να τονίσω το my sight of view. Σε καμιά περίπτωση για να θίξω άλλη άποψη ή σκεπτικό, άλλωστε είπα: περί προσωπικής αισθητικής , ουδέν λόγος. Δεν έχει σημασία που δουλεύει κάποιος, πως αμείβεται ή οτιδήποτε άλλο. Συγκρίνουμε money-value καταστάσεις και λέμε τη γνώμη μας κατά τη δική μας κρίση. Όσο για το σχόλιο του kg, ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια και μακάρι να φτάσει το rdekko να είναι εφάμιλλο του σπιτόσκυλου, κάθε πρόταση δεκτή.

  • 22 ηριδανός // Φεβ 10, 2009 at 14:33

    Φθάνει ρε παιδιά με τα συναδελφικά high fives, όσο εύλογο κι αν είναι κάποιοι να θέλουν να διαφημισθούν από ένα site που απευθύνεται σε ερασιτέχνες για την τρέλα τους.

  • 23 Το σπιτόσκυλο | Αξίζει Τα Λεφτά Του ΙV: Λονδίνο // Μαρ 3, 2009 at 01:26

    [...] θυμήσου αν αξίζουν τα λεφτά τους: Εξοχικό στη Τζιά,  βίλα στην Ανάβυσσο, βίλα και στη [...]

  • 24 Vi // Μάι 13, 2009 at 20:29

    Όχι, όχι, όχι. Το σπίτι είναι βλαχούρι. Το μόνο που αξίζει είναι η θέα αλλά τέτοια θέα έχουν όλες οι πλαγιές που βλέπουν Δύση στη Τζιά. Εμένα δε, αυτό που κυριολεκτικά με εξοργίζει (το εκκλησάκι με κάνει να γελάω κακεντρεχώς) είναι το γκαζόν στην ξεραίλα. Τι ντροπή!

  • 25 Το σπιτόσκυλο | Ο Τύπος Που Βρήκε Την Ιθάκη Του Στην Ιθάκη -Και Τώρα Φεύγει // Μάι 28, 2009 at 11:16

    [...] άλλα σπίτια σε ελληνικά νησιά: Στην Κεφαλονιά Στη Τζιά Πάλι στη Τζιά Στη Μύκονο (του κ. Σωκράτη Κόκκαλη) Σε [...]

  • 26 giwta // Αυγ 5, 2009 at 03:33

    paidia mn tCakwneste ta spiti einai teleio kai ap0 k0da…aaaa!p0ulh8hke…:)

  • 27 giwta // Αυγ 5, 2009 at 03:33

    dn p0ulh8hke s 0p0i0n na nai..

  • 28 C. // Σεπ 26, 2009 at 22:34

    Kαλά, αγνοείτε τα περί πολεοδομίας και ναοδομίας;
    Για ψάξτε το λίγο και θα καταλάβετε γιατί έχει εκκλησία μέσα!

  • 29 slidedaddy // Ιαν 27, 2010 at 22:35

    Τα 880.000 μπορεί να είναι fair τιμή για το οικόπεδο στο νησί στη θέση που είναι με τη θέα κλπ κλπ.

    O πωλητής όμως θα πρέπει να σου κόψει κάτι για τα έξοδα κατεδαφίσεως αυτής της σαχλαμάρας που είναι φτιαγμένη πάνω.

Σχολιαστε:

XHTML: Μπορείτε να κάνετε χρήση των εξής tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>